26
Úno

V aplikaci myPLANN má klient na jednom místě všechny informace a dokumenty

Klient v aplikaci najde aktuální hodnotu svého majetku, jeho rozložení a může si modelovat i další majetek, který poradce nespravuje. Má zde samozřejmě kontakt na poradce a s ním bude moci brzy sdílet i úkoly, například workflow při vyřizování hypotečního úvěru. Plánujeme přidat funkci, aby z aplikace mohl sjednávat jednoduché produkty jako cestovní pojištění. Už dnes zde může klient nabídnout svou nemovitost k prodeji, pronájmu anebo naopak nemovitost koupit. A v neposlední řadě zde najde své smlouvy a povinné dokumenty, které podepsal. To výrazně urychluje proces vyřízení záznamů z jednání, protože klient podepisuje pouze SMS a dokument je hned autorizovaný.

Aplikace je nástrojem pro poradenství, není to pouhé úložiště dat pro klienta. Věříme vztahu poradce s klientem, vidíme obrovskou přidanou hodnotu poradenství, a proto nechceme jen bezvztahovou on-line aplikaci pro klienta. A klienti poradce chtějí, těm dobrým důvěřují stejně jako třeba doktorům.

Více o aplikaci a video praktického použití v článku na Poradci-sobě.cz.

Hlasovat pro tuto aplikaci můžete ZDE.