Životopis
Martin Podávka přišel do poradenské společnosti Partners začátkem podzimu 2018 jako produktový ředitel. Před svým nástupem do Partners působil více než 15 let ve společnosti Allianz.
Během své kariéry v Allianz postupně prošel od pojistné matematiky přes produktový vývoj až na pozici ředitele Market Management, s odpovědností za strategický marketing, inovace a digitalizaci. Během jeho působení Allianz pojišťovna například ukončila prodej investičního pojištění s absurdními počátečními poplatky nebo zavedla na českém trhu dosud unikátní autopojištění s férovou cenou podle ujetých kilometrů.
V oblasti digitalizace se Martinovi Podávkovi podařilo během posledních tří let převést polovinu všech klientů na bezpapírovou komunikaci a uvést mobilní aplikaci umožňující snadno ovládat pojistné a penzijní smlouvy pomocí chytrého telefonu.
Martin Podávka je dvojnásobným absolventem Matematicko-fyzikální fakulty UK, ve volném čase se věnuje své rodině, Lukášovi, Matějovi, Mirce, programování iOS aplikace a místo hraní golfu raději chytá pokémony. Ve volném čase tvoří také knihu o finanční gramotnosti a píše příspěvky na svůj blog. Mezi jeho hlavní hodnoty patří jednoduchost a transparentnost.